2017年4月9日 星期日

The Food Gallery 螃蟹盛宴自助晚餐



唔知有無人同我一樣,
一個月,總會有幾日係特別肚餓,
好想食下自助餐,放縱一下!




3月尾,去尖沙咀The Food Gallery,有螃蟹盛宴自助晚餐!
40款烹調方式及品質非凡的滋味蟹饌,
包括鮮味無比的加拿大雪蟹、
鄧傑內斯蟹肉沙律及香氣誘人的芝士釀焗鮮蟹蓋。



睇見到想食落肚!



來到The Food Gallery,先四處看看有什麼食物。
食物種類豐富,由刺生、熟食、湯品、甜品、都有齊,



























而食物是吸引我的~
好似我鐘意的龍蝦、鴨肝、蟹腳都有,
而蟹就是今天的精選,見到有好多啊~











推介長腳蟹,好鮮味,殼又易拆!





食完一round食物,
我推介在The Food Gallery必食的有燉湯
把食物的精華和甜味都燉了出來,
我總共飲了4碗!



蒸魚
即叫即蒸~肉質新鮮嫩滑~讚





鴨肝
甘香口感,加上鬆脆多士,十分回味。



甜品有驚喜的「小雲便便」其實是糖霜口感的東西,



甜品種類都好豐富,細細杯可以細細品嚐,唔怕太飽食唔落。
重點是任食多種口味的Häagen-Dazs雪糕

食完一輪非常滿足,自助餐的好處就是可以選擇自己喜歡的食物,好開心。























最後提提大家,自助餐菜式每天輪流供應,
並因季節而有所調節,大家要自己留意了。

今次自助晚餐時間:
$598(1830-2230) 星期一至四,
$648(1800-2230) 星期五至日
另外:加 $75, 2.5 hours汽水果汁
$118, 2.5 hours 啤酒、紅白酒
$238, 2.5 hours 香檳、紅白酒





DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
DolphinB的Facebook:



沒有留言:

張貼留言