2017年11月3日 星期五

懷孕中...去美容院做咩Facial好?



一向都有去美容院護膚嘅習慣,
有咗BB之後就冇去過了....
因為我去開的都不太適合孕婦做,
如一些高能量的儀器或有電流的療程都不適合孕婦做。
而一些人手facial 我也怕用料來源和成份,所以還是不敢去做。
早前,Revery Beauty 邀請我去體驗療程,
説明是專for 孕婦的療程。
已經懷孕5個月的我於是答應去做療程了~^^




來到位於旺角的 Revery Beauty,
地方整潔,店內有洗手間,
大約有3-4間美容房,





(consult 房):



感覺是走親切路線的美容院。
負責人很好傾,不斷同我傾BB嘅嘢 XD
填好個人資料,就可以入房換衫洗面等睇皮膚做咩treatment~





(有櫃可以放東西):



由於我的皮膚好乾好乾,又易敏感,
同時因為不知是否BB而荷爾蒙轉變生暗瘡,
美容師決定幫我做:
Omega cooler facial

功效:
鎮靜舒緩敏感肌膚
增加血液循環
減輕暗瘡痤瘡的疼痛
保濕,收毛孔
提升緊緻

整個療程大約60mins,
同一般facial差不多,
都是潔面、去角質、修雜毛~
我有做小小針清~
之後塗上精華,就用Omega cooler來舒緩肌膚。



精華是用上邊這盒~~~



Omega cooler不是儀器,
它使用特殊晶片陶瓷,吸取能量。
利用冷凍技術,替肌膚即時降溫,
舒緩敏感,痕癢,更可即時收縮血管,
減緩暗瘡痤瘡引起的血腫和疼痛~
特別適合孕婦,和敏感皮膚使用。
過程涼涼的,都幾舒服,可以睡著那種。


做完後敷個面膜,再上護膚品就完成了。
療程後覺得皮膚暗瘡紅腫舒緩了。
因為好耐無做treatment,所以今次做完覺得relax,
而且皮膚都乾淨了點~~
由於秋天乾燥了不少,所以今次facial幫了我深層保濕。
美容師建議我要自己敷多一點mask~~
睇黎唔可以懶了~~~~~~~




關於海豚愛美生活日誌:

喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"中學相戀結婚,到現在懷有海豚寶寶。

我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~曾是一位幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職Freelance digital marketer。


(網誌靚相由老公為食龍DC仔或DolphinB 拍攝~~~)






DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

我的instagram是DOLPHINBLUESKY


You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE】【BeautyLife
Baby Kingdom】【MamiBuy】【ELLE】【She.com
EsdLife】【cosmopolitan】【Ulifestyle

DolphinB的Facebook

沒有留言:

張貼留言